Professionel håndtering af administrative opgaver

Er dit skrivebord fyldt med administrative opgaver, som du ikke når? 

Overlad trygt din administration til mig. Med over 20 års administrativ erfaring, kan jeg hjælpe dig med det meste. 

Mens jeg løser dine administrative opgaver, kan du arbejde med de opgaver som du finder spændende, og som kan være med til at få din virksomhed til at vokse. 

Jeg sikrer en professionel håndtering af alle administrative opgaver. 

Jeg arbejder som virtuel assistent, og udfører opgaverne online. 

Administration

Jeg hjælper med at besvare din chatfunktion eller chatbot, så dine kunder får et personligt og professionelt svar hurtigt. 

Jeg udfører lettere bogføring, og er hjemmevant i både Dinero og e-conomic. 

Jeg vedligeholder din hjemmeside, det kan fx være: 

  • Oprettelse af produkter
  • Produktbeskrivelser
  • Kategoritekster
  • Oprettelse af nye sider
  • Oprettelse af nye blogindlæg
  • Opdatering af tekster
  • Opdatering af referencer
  • Opdatering af billeder
  • Opdatering af dokumenter til download
  • Optimering af CTA (Call-to-Action knapper)
  • Optimering af det visuelle indtryk
  • Optimering af generel brugervenlighed, herunder menustruktur mv.

Jeg kan blandt andet hjælpe med følgende: 

  • Opdatering eller udarbejdelse af personalehåndbog
  • Udfærdige ansættelseskontrakter til nye medarbejdere
  • Overblik over gældende overenskomster for dine medarbejdere 
  • Overblik over elever og lærlinge, herunder skoleperioder, sørge for refusion mv. 

Jeg styrer din kalender, herunder: 

  • Accepterer mødeindkaldelser
  • Booker møder
  • Booker lokaler

Kort sagt, jeg har overblikket over din dag, så du kan koncentrere dig om andre opgaver. 

Når myndigheder skal kontaktes, kræver det til tider en god portion tålmodighed. Den tålmodighed har jeg. Lad mig om at skabe kontakten og følge op på diverse sager, så du kan bruge din tid på andre opgaver. 

Ajourføring og vedligeholdelse af kundedatabaser. 

Lad mig passe godt på dine kunder, ved at besvare henvendelser både skriftligt og telefonisk. Dine kunder vil elske at få et personligt svar hurtigt.  

Lad mig passe godt på din indbakke. Jeg sørger for: 

  • Sortering af dine mails i mapper, som skaber et nemt overblik for dig
  • Jeg besvarer mails fra kunder og lignende, hvor du ikke behøver at skulle indover
  • Jeg laver en indbakke til alt det du skal besvare, eventuelt inddelt i deadline

Jeg assisterer med din ordrehåndtering, herunder udarbejder og fremsender ordrebekræftelser mv.

Med mig som din personlige assistent skal du ikke længere bekymre dig om hvilken vej du skal tage bussen, eller om at du skal huske at booke dit hotelophold til næste møde. Alt det, og meget mere, klarer jeg for dig. 

Som din sekretær skriver jeg referater, passer din kalender, og holder styr på alle de mange opgaver du har. 

Jeg skriver også gerne breve, det kan være: 

  • Salgsbreve
  • Breve/mails til kunder
  • Breve/mails til samarbejdspartnere
  • Korrekturlæsning på dine breve/mails
  • Mødeindkaldelser
  • Og hvad du ellers har brug for af brevskrivning

Jeg hjælper dig med dine sociale medier, som fx Facebook, Instagram eller LinkedIn.

Jeg sørger blandt andet for: 

  • Tekst til opslag
  • Upload af opslag 
  • Besvarelse af beskeder på opslag
  • Vedligeholde fællesskaber/grupper
  • Besvare private beskeder på Messenger eller Instagram 

Lad dine kunder og samarbejdspartnere få en personlig kontakt, ved at lade mig passe din telefon. Jeg sørger for at videresende uafklarede spørgsmål til dig eller en anden relevant person i virksomheden. 

Der kan være mange administrative opgaver du skal have løst. De fleste har jeg prøvet at arbejde med, lige fra oprettelse af fondskonti, bogføring, løn, tilbudsskrivning og meget mere.

Hvis du har opgaver du gerne vil have løst, som ikke er nævnt her på siden, er du derfor meget velkommen til at kontakte mig. Så kan vi tage en snak om dine opgaver, som jeg forhåbentlig kan hjælpe dig med. 

Få et uforpligtende tilbud

Lad mig varetage dine administrative opgaver, hurtigt og professionelt. 

Ingen opgaver er ens. Derfor vil jeg gerne give et uforpligtende tilbud på din opgave.

Kontakt mig i dag med beskrivelse af dine behov, så hører du fra mig indenfor kort tid. 

Jeg arbejder freelance som virtuel assistent, så der er ingen ansættelseskontrakt forbundet med mig.
Jeg står også selv for både skrivebord og IT-udstyr hjemme, så der er ingen ekstraudgifter forbundet ved at samarbejde med mig. 

Du booker mig til en opgave, som jeg løser for dig, og derefter afregnes der for den udførte opgave. Enkelt og nemt.